Pestka Ads
FAQ
FAQ
Pytania i odpowiedzi
W przypadku prowadzenia kampanii reklamowych w systemie Allegro Ads, koszt budżetu reklamowego rozliczasz bezpośrednio z samą platformą Allegro. Opłaty za usługę Allegro Ads przekazywane są na rachunek Allegro codziennie, z 3-dniowym opóźnieniem. Oznacza to, że należna kwota jest naliczana i aktualizowana codziennie, a przekazywana na rachunek Allegro dopiero po 3 dniach od naliczenia.
Różnicę w intensywności sprzedaży można zauważyć już od pierwszego dnia prowadzenia kampanii. Skala i tempo zmian zależne są jednak nie tylko od prowadzonych działań w zakresie Allego Ads, ale również jakości konta sprzedażowego i wysokości budżetu. Istotny jest także czas działania kampanii. Już od pierwszego dnia współpracy zapewniamy wskazówki, mające na celu poprawę jakości ofert i zwiększenie ich trafności. Ostatecznie skuteczność reklam wzrasta wraz z ilością zebranych danych oraz optymalizacją.
Częstotliwość raportowania ustalamy wspólnie na początku współpracy, w zależności od potrzeb i indywidualnych ustaleń. Jednak w standardzie wysyłamy jeden rozbudowany raport w miesiącu. Wyjątek stanowi pierwszy miesiąc współpracy, kiedy raporty przesyłane są przez nas trzykrotnie - po pierwszym tygodniu działań, po trzecim tygodniu oraz po 30 dniach. W raporcie znajdują się wszystkie informacje potrzebne do określenia skuteczności kampanii. Treść raportów również możemy dostosować indywidualnie tak, aby spełniały potrzeby Twojej firmy.
Będziesz miał stałą możliwość weryfikacji wydatków w czasie rzeczywistym. Weryfikacji tej możesz dokonać po zalogowaniu się do Allegro Ads i przejściu do zakładki “Kampanie”.
Będziesz miał stałą możliwość weryfikacji wydatków w czasie rzeczywistym. Weryfikacji tej możesz dokonać po zalogowaniu się do Allegro Ads i przejściu do zakładki “Kampanie”.
Czasem mimo starań i najlepszych chęci, prowadzone działania nie spełniają naszych oczekiwań. Wtedy też diagnozujemy ewentualne problemy, które mogą utrudniać osiągnięcie wyznaczonego celu oraz przedstawiamy możliwe rozwiązania.
Rozpoczynając współpracę szczegółowo omawiamy Twoje możliwości oraz koszta. Na ich podstawie ustalamy próg rentowności kampanii, który pozwala nam na określenie, od którego momentu działań kampania zaczyna na siebie zarabiać.
Ponadto wspólnie ustalamy też wynik, który stanowi realny cel naszych działań
Cele kampanii będą się różnić w zależności od Twoich potrzeb. Najczęściej jednak cel kampanii ustalamy w oparciu o wyliczony na początku próg rentowności. Z reguły jest nim oczywiście maksymalizacja osiąganego zwrotu z inwestycji oraz generowanej wartości sprzedaży. Wartości jakie obierzemy za konkretny cel zależą ostatecznie od Twoich możliwości oraz uwarunkowań rynkowych.